Dental Smile Academy
Szkolenia dla zespołów klinik, dla lekarzy, higienistek i asystentek stomatologicznych, rejestratorek medycznych oraz opiekunów Pacjenta.
Nasze szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcieliby wzbogacić swoją wiedzę i umiejętności z zakresu komunikacji miękkiej. Uczestnicy będą potrafili skutecznie zmotywować pacjenta, odczytać jego intencje, obiekcje oraz prawidłowo na nie zareagować.
Poznacie wartości, które czynią Was wyjątkowym by realizować tę niezwykle ważną rolę w gabinecie. Będziecie z pewnością siebie opowiadać zarówno o sobie, jak i produkcie, jakim są nakładki ortodontyczne. Podczas szkolenia poza teorią, będziemy aktywnie pracować nad wprowadzaniem poznanych narzędzi do swojego warsztatu.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu osoby, które są zaangażowane, ambitne oraz zorientowane na efekty swojej pracy. Zapraszamy również osoby, które dopiero zaczynają swoją karierę w pracy higienistki stomatologicznej ponieważ umiejętności jakie posiądziecie określamy jako uniwersalne w codziennej pracy z pacjentem.

Szkolenie wprowadzi Was w tajniki profesjonalnej i efektywnej pracy
z pacjentem ortodontycznym nakładkowym.

Czego możesz się spodziewać?
Nasze szkolenie to bardzo praktyczny model postępowania, który pozwolił na samodzielną pracę z Pacjentem w leczeniu ortodoncji nakładkowej. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy potrafią:
👉🏼 Skutecznie i zachęcająco prezentować leczenie nakładkowe.
👉🏼 Rozpoznać oczekiwania pacjenta i dopasować styl komunikacji.
👉🏼 Efektywnie rozwiązać trudne sytuacje w gabinecie.
👉🏼 Profesjonalnie budować swój autorytet i rolę w gabinecie.
👉🏼 Efektywnie asystować lekarzowi podczas wizyt alignerowych.
👉🏼 Przeprowadzić instruktaż użytkowania nakładek.
WARTOŚCI SZKOLENIA
Wiedza
Szkolenie przygotowane przez doświadczone osoby - managera i koordynatora. Opracowane rozwiązania dopasowane są do oczekiwań i możliwości danego gabinetu. Sprawdzone w codziennej pracy z pacjentami.
Nauka poprzez praktykę
Celem naszego kursu jest wykorzystanie teorii w praktyce. Każdy moduł kończy się wykonaniem praktycznych scenariuszy pod okiem trenera.
Raportowanie Pacjentów
Opracowałyśmy prosty i czytelny sposób raportowania pacjentów zainteresowanych leczeniem nakładkami, który usprawni komunikację w zespole kliniki.
Certyfikat uczestnictwa
Każdy uczestnik otrzyma od nas imienny certyfikat uczestnictwa - bo doskonale wiemy, jak dużo motywacji dają własne osiągnięcia.
O NAS
Nela Kannenberg
W stomatologii od początku swojej kariery. Swoje doświadczenie budowała na stanowiskach medycznych oraz kierowniczych w Polsce i za granicą. Obecnie jest koordynatorem ds. procesów i procedur.
Zaufali jej: Eurodent AS - Zsolt Muravi, Dental Sense - Łukasz Lassmann, Unic Orto Clinic - Maria Radziwilska.


Agata Gałka
W stomatologii od 12 lat. Jej ścieżka zawodowa rozpoczęła się od stanowiska rejestratorki. Następnie była: kierownikiem recepcji, koordynatorem ds. procesów i procedur, koordynatorem, obecnie pełni rolę managera kliniki.
Zaufali jej: Neodental - Artur Lebiedź, Dental Sense - Łukasz Lassmann, Markiewicz Clinic, Unic Orto Clinic - Maria Radziwilska.
SZKOLENIA INDYWIDUALNE I GRUPOWE
Potrzebujesz wsparcia we wdrażaniu leczenia nakładkowego w Twoim gabinecie?
Dla siebie? Dla Twojego zespołu?
Nasze doświadczenie pozwoli Tobie osiągnąć wymarzony status polecanej przez pacjentów placówki ortodontycznej. Procedury postępowania, skrypty, schematy oraz wszelkie narzędzia, w których posiadanie wejdziesz podczas szkolenia z nami, będą dla Ciebie największą wartością.