Wet-Standardy
Obsługa klienta w gabinecie weterynaryjnym
Profesjonalna komunikacja w gabinecie to najważniejszy element w strategii lecznicy weterynaryjnej.
Uzasadnienie leczenia, praca z obiekcjami, trudne sytuacje w gabinecie, a przy tym wszystkim dbałość o komfort opiekunów zwierząt, aby częściej wyrażali zgodę na proponowane zabiegi.
To nie jest łatwe zadanie! Ustawienie wektora komunikacji na opiekuna zwierzęcia to idealna droga i filozofia, aby wyróżnić się na rynku, odnieść sukces kliniczny i osiągnąć maksymalną satysfakcję klientów, którzy dzwonią lub przychodzą do praktyki.
Spotkanie dedykowane jest wszystkim, którzy chcieliby wzbogacić swoją wiedzę i umiejętności z zakresu komunikacji miękkiej. Uczestnicy będą potrafili skutecznie zmotywować opiekuna pacjenta, odczytać jego intencje, obiekcje oraz prawidłowo na nie zareagować.
Zapraszamy również tych, którzy dopiero zaczynają swoją karierę w branży weterynaryjnej – umiejętności zdobyte podczas szkolenia są uniwersalne i niezbędne w codziennej pracy z opiekunami zwierząt.

To szkolenie dla całego zespołu, które zbudowane jest na podstawie
profesjonalizmu i relacji z opiekunami zwierząt.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy potrafią:
👉🏼 Rozpoznać oczekiwania pacjenta i dopasować styl komunikacji
👉🏼 Efektywnie rozwiązać trudne sytuacje w gabinecie
👉🏼 Profesjonalnie budować swój autorytet i rolę w gabinecie
👉🏼 Kompetentnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym-zadając pytania pogłębiające i skutecznie umówić na wizytę
To szkolenie to praktyczny model postępowania,
który pozwoli na skuteczną komunikację z klientem.
WARTOŚCI SZKOLENIA
Wiedza poparta doświadczeniem
Szkolenie przygotowane przez doświadczone osoby - managera i koordynatora. Sprawdzone w codziennej pracy z pacjentami.
Nauka poprzez praktykę
Celem naszego kursu jest wykorzystanie teorii w praktyce. Każdy moduł kończy się wykonaniem praktycznych scenariuszy pod okiem trenerów.
Materiały na szkoleniu
Każdy uczestnik otrzyma praktyczny przewodnik z propozycjami rozwiązań, które można od razu wdrożyć według codziennej pracy.
Certyfikat uczestnictwa
Każdy uczestnik otrzyma od nas imienny certyfikat uczestnictwa - bo doskonale wiemy, jak dużo motywacji dają własne osiągnięcia.
O NAS
Nela Kannenberg
W stomatologii od początku swojej kariery. Swoje doświadczenie budowała na stanowiskach medycznych oraz kierowniczych w Polsce i za granicą. Obecnie jest koordynatorem ds. procesów i procedur.
Zaufali jej: Eurodent AS - Zsolt Muravi, Dental Sense - Łukasz Lassmann, Unic Orto Clinic - Maria Radziwilska.

Agata Gałka
W stomatologii od 12 lat. Jej ścieżka zawodowa rozpoczęła się od stanowiska rejestratorki. Następnie była: kierownikiem recepcji, koordynatorem ds. procesów i procedur, koordynatorem, obecnie pełni rolę managera kliniki.
Zaufali jej: Neodental - Artur Lebiedź, Dental Sense - Łukasz Lassmann, Markiewicz Clinic, Unic Orto Clinic - Maria Radziwilska.
SZKOLENIA INDYWIDUALNE I GRUPOWE
Potrzebujesz wsparcia w organizacji pracy w Twojej lecznicy?
Nasze doświadczenie pozwoli Tobie osiągnąć status polecanej przez Opiekunów idealnej placówki weterynaryjnej dla ich zwierząt. Procedury postępowania, skrypty, schematy oraz wszelkie narzędzia, w których posiadanie wejdziesz podczas szkolenia z nami, będą dla Ciebie największą wartością.